Tuesday, 10 May 2011

Entry Selasa

lalalala lalalala lalala..

Masuk hari ni da 4 hari aku bercuti di rumah..
arrggghhh terasa lamanya cuti 4 bulan ni. asal la sampai 4 bulan..xperlu kot sampai cm 2 sekali.. lame beno! tapi nak buat camne pulak kan. so hadap jela benda ni sume. hoho
aku rasa dari kurus bole jadi gemuk cmni.. haha.. :P
tak banyak lagi aktiviti yang dilakukan. sebab baru sahaja bermula. baru sahaja nak panas panaskn enjin katanye. hehe.. lepak lepak dulu..topup tido yang tak pernah cukup time study ritu.. bermalas malasan dahulu.. hurmm tu jelah keje aku 4 hari ini..sapa sapa yang sedang bekerja tu teruskan usaha anda. jadi penjawat, pekerja, bos yang berdidikasi lagi sopan santun.. hehe (tetibe jekk..) 
semalam ada buat reflexiology.. sajeje ikut mak abah pegi wat rendam kaki dalam wap setengah jam n terapi elektrik selama 1 jam.. best best..ni sume baik untuk pelancaran saluran darah. dia bagi cair balik darah yang beku dan sempit tu.. :)
Selalunya Masuk je kol 3 aku rase mata ni dah mule minta di tidurkan..ishhhh..nila dia tabiat yang tak bole dielakkan.. aku sangat tewas dengan nafsu mata aku ni. banyak sangat syaiton2 yang gayut.. dush!! dush!! hamik kau..
ha ape lagi masuk je bilik on aircond tekan sampai no 20..pastu compom lena sampai ke petang.. aku rase dah 3 ari cmni. arini tak tau la pulak cmne gamaknya.uhuh.. [aktiviti orang bermalasan buat]..huhu don't follow okeh!
Pagi tadi dapat tips dari abah. coz tolong buat keje dia cikit..alah bukan apa pun. wat surat je. coz arini abah nak summit kat YB. uhuhu.. dapat RM50.. okla 2 kan.. ko dapat?..aku dapat! ;p (ecece seje je ) hihi.
Dok dalam bilik tadi kemas barang barang yang tak disetelkan aritu..huhu baju tak tau nak sangkut kat mane dah. penuh almari ni dah. jangan kau roboh sudah!! wat nanya mak ayah aku beli yang baru jek.. :P..selalunya barang barang yang aku sayang aku akan jage lame. memang kadang kadang dah tak muat   tok pakai. tapi tetap jugak simpan. sebab cantik. sebab ada yang orang kasi. sebab aku hargai. sebab..ada value tersendiri.. :D..hurmm

Always 2gether with me!
if takde mereka mereka ni..hadooiiii.. sepi! sunyi! bole jadi orang bengong sekejap.uhu



simple n murah murah je sume ni.. :)


my lappy.. always ada bersama. harus yer.. aku rase sume orang cam aku..
spek ada dua. tapi x pakai serentak dua dua.. hihi. nanti orang cakap giler ke apa budak ni..kuikuikui..
jam ni hadiah dari kakak ku. suzana. ehem2 terima kasih ye. hargenye bole thn.. :)
handphone ni dua dua hadiah dari abah. dia je selalu yang prihatin dengan anak dia yang sorang ni..hihi. bukannye ape. dia takut tak dapat contact nanti kan susah..hihi.
lipice share colour..bagi orang yang simple cam aku ni cukup dengan benda ni n 2 way foudation. then terus jalan..hihi :D


No comments:

Post a Comment