Friday, 22 July 2011

bukan luar biase



tadi baru je lepas hangout ngn kawan2. thx umu blanje! :D  
so b4 2 amik gambar dl la ehh..
if korang kurang selesa juz swch off the tab okeh..bosan?.. sya x tanye kamu.. :)
sy yg bosan..hehehe.. :P tht y melaram ngn gamba2 gedik ni sekejap..
wuhuuu.. 
hello assalamualaikum :)..
 title kat atas tu xde kaitan pon sangat. juz nak shre cikit je. xbanyak. dah pernah jatuh cinta?.. ha.. kat bwah ni ada liric yang agak2 menarik jgk. bagi aku lah. bagi korg cube2 la tgk dl ehh.. 

b4 2 cuci mate korang jap.. hehe.. ;p


     





lastly enjoy the liric..

akhirnya aku bertemu
Cinta yang ku tunggu tunggu
Apakah ini namanya cinta
Pada pandangan pertama
Sungguhku tak percaya
Aku telah jatuh cinta
Cinta mati dengannya
merasa dunia hanya kita yang punya..
Cinta ini buta kenapa hanya dia
membuatku bahagia
membuat aku gila
Dan kau satu2nya
yang hanya aku cinta
yang hanya aku minta
Membuat aku gila
Sumpah Aku Cinta Dia..
Dia bikin aku gila
kenangan yang tak terlupa
sumpah aku cinta dia..

 - baby blaze feat saykoji - <3

thx for viewed this entry.. :)



No comments:

Post a Comment