Sunday, 18 December 2011

plagiarism kot?

assalamualaikum..

note ni saya amik dari fb En Zulfadli Kamaruddin. aka myencik
wahh! tu ayat pertama keluar..hehe
xtaulah kan samada dia buat sendiri or amik kat mana2 bahan bacaan.
saya ni lebeh kurang macam plagiarism cikit. Amik dulu nanti baru gtau kat dia.hehe
so..ni la dia.
macam org tengah bercinta je kan?ahak2..

andaikan di dunia tiada cinta
mati kosong dan hampa tanpa jiwa
andai kata di dunia tiada cinta
apa yang kau impikan sia-sia

bila saja di dunia penuh cinta
hidup lebih bermakna bahagia
dan bila hanya ada cinta di dunia
semua terlihat indah mempesona







aduhhh...giler jiwang kot. dah pndai sekarang ni jiwang2..
ps: sori yang amik u punyer..





No comments:

Post a Comment