Thursday, 28 June 2012



Bismillahirahmanirahim. . .

Di dalam duduk sujud aku berserah
Aku mohon kau dengari aku
Aku mohon kau kasihani aku
Aku mohon kau lapangkan dadaku
Ya rabbi
Selagi upaya akanku teruskan
Selagi terdaya akanku rendahkan
Selagi nyawa ada akan ku tadahkan
Ya rahman ya rahim
Hanya dikau tempat aku berserah diri
aku memohon.

Bila ini bukan masanya, bukan waktunya, jarakkan kami, pisahkan kami.
Agak kami jauh dari murkamu. Jauh dari perkara sia-sia. amin


9 comments:

  1. aminn..... sesungguhnya
    yg buat kita kuat adalah doa..
    yg wt kite dewasa adalah masalah...
    yg wt kite maju adalah usaha keras..
    yg wt kite hancur adalah putus ase...
    so dnt gve up ok..
    n yg wt kite smgat adalah harpn dan impian...
    tya sama hati ;) muahhh

    ReplyDelete
  2. great motivasion.. tolong jd cikgu kaunseling pasni. :D

    ReplyDelete
  3. hehe...perli zra ke apa nie..??

    ReplyDelete
  4. x great mana pon yunk... hehe ;)
    semua kata2 dipetik dr pengalaman...
    2 la pentingnya pengalaman...
    evn kita xsuke sesuatu rase or situasi 2..
    tp 1 day kite akn dpt smthg n learn smtng dr situasi 2...
    btol kn sis? ;) mmmuuuaahhhhhhh...! (suke men cium2 org nie) hikhik

    ReplyDelete
  5. yup betul. ni bukan perli tau.. ni tulus ikhlas. :)
    anak sulung mmg ada bakat memimpin.(hakikat)
    teruskan k syg.. muahh.. i give u back :*

    ReplyDelete
  6. hehe ela.. salah tu.... setiap manusia di muka bumi ni ad bakat memimpin..
    cume kita x pasan.. x berani... n x yakin... cube rase? cube tanya?
    sape yg pimpin hati kite??
    xde sape2 kn?kcuali kite sndiri... kn?
    itu maknanya setiap manusia itu adalah pmimpin...
    setiap org mampu mnjadi pemimpin (HAKIKAT)
    btw t.q sis 4 da kiss ;)

    ReplyDelete
  7. mmg betul.. tp lebih terserlah anak sulung kan.
    sbb dr kecil mereka dah dididik untuk memikul tngjwb yg lbh besar dr adik2.
    ape yg zra ckp tu memang betul. tak dinafikan :)

    ReplyDelete
  8. hehe... yeah btol... n kite pn plu pikul tgjawb yg besar utk diri kite sndiri...
    bt dnt wory.. setiap org ade kekrgn n kelebihan... kn.. ;)

    ReplyDelete