Friday, 27 July 2012

cinta sempurna






Sebagai manusia biasa, kita hanya mampu merancang perkara yg kita fikirkan baik dlm kehidupan kita. Sedangkan ketentuan muktamad adalah drpd allah. Kita mengetahui cinta itu anugerah allah bagi memenuhi fitrah hidup insan. Pilihlah cinta yg bersesuaian dgn peribadi kita dan mengambil kira batasan serta pilihan terbaik demi beroleh keredaan allah.

 " wahai tuhan yg membolak balikkan hati, tetapkan hatiku dilandasan taat kepadamu " aminn 


8 comments:

  1. InsyAllah... berkat usaha, sabar, redha mesti ganjarannya belipat kali ganda. Allah tentukan sesuatu yg terbaik untuk kita kan sis... Tak ada satu pun yg Allah atur untuk jatuhkan hambaNya. Selamat pengantin baru.. erhh terawal lak... doa doa.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  2. cik atiqah..?? anda pula bila nak jadi pengantin baru??
    hehe.. em pape pun dnt gv up yea sayang2ku semua...
    :D

    ReplyDelete
  3. atiq kalau komen tu adaaaa je nak menyakatnya kan... haha.. btw, nak bagi ucapan apa ni eh.. yeah, selamat pengantin barulah pada cik ela kita... Doa yang terbaik ok? =)

    ReplyDelete
  4. insyallah atiq.. sama2 berusaha ke arah tu k? eh eh spe yg kwin ni? slh blog ehh? hehe

    zura~ tidak mungkin give up..wahhh nampak x?hehe

    en izham~ slmt pngtin br? sy kwin ngn spe ni?.. huhuhu

    ReplyDelete
  5. cik suhaila: dgn sy la... tu dia.. brani mengaku... haha....

    ReplyDelete
  6. abg : hehe suke la abg ni...
    jujur gitew.... ha betol dah tuh..

    sis: sis..??? jgn wat2 x tahu eh hikhik... abg betol dah..
    x salah blog.. org pun xsalah tgk.. hehe pape pun suke smgat tuh..
    yeah babe! dnt ever n never n never n never gv up ok!!! :D

    along : bila agh bole mkn nasi myk along nie... kalut je alg duk
    nak mkn nasi myk org... when when when along..???? hehe

    da conclusion is ~ sayang alg , sis n abg :D

    ReplyDelete
  7. ualls ni bt gegel tersipu2 lah..haha tq mendoakan k ;)

    ReplyDelete
  8. hikhik... sis nie kalakar la...
    wlcme sis muaaahhhhhhh!!!

    ReplyDelete