Saturday, 10 November 2012

turn akulah. :)


Bismillah.

Bukan aku yg patut dirai;
tapi IBU aku.
Saimah bt Daud / Ismail bin Ibrahim.
25thn yg lalu…
Dia lah yg menanti aku;
Walau bukan ‘dirancang’
Kerna setelah 4 bulan, baru tahu wujudnya aku
Maha agung tetap memberi
Walau tanpa dipinta
Subhanallah.

Doaku,
moga Ibu dunia akhirat aku bersyukur
Punya anak gadis, seperti aku
Yang Masih banyak yang belum mampu
Kurang material, hanya kaya kasih

Doakanku, Ibu.
Agar aku menjadi anak yg taat kepada mu
Agungku, rasulku, akan suruhanmu
Moga anak dari rahimmu ini
Dilimpahkan rahmat hidupnya
Dipanjangkan usianya
Diberkati hayatnya
Diluaskan rezeqi alamnya.

Selamat hari melahirkan saya ibu.

Segala Puji BagiMu Ya Allah, Tuhan Sekalian Alam.
Amin.

1: Ibubapa saya~ ya allah, berkatiah hidup mereka seperti mana mereka mendidik, mengasihani dan menyayangi saya sewaktu sy kecil dahulu. AMIN. ;)

2: Buat teman2 tersayang,(atiq, zura, fana, wany, kirin, tasya, ana n Jone) yg selalu berdampingan. terima kasih atas pemberian. kasih syg korg2 dihargai. Sangat2. owh speechless! :')

3: (IH) TQ 4 everythng dy!..iloveusyg. i really do. :)




4 comments:

  1. Sayang.. Happy birthday... May Allah bless u. Hidup dgn adanya rahmat Allah ni lagi berkat kan. So, ni doa dy untuk syg. Sentiasa berada bawah rahmatNya. Amin. Apa yg Dia bg tu kita sama2 rasa. Sekarang kita kna jaga sama2 k? I love u too... Thanks dkt syg jugak. 4 everything. Dy akan ingat sampai bila2. :) Kirim salam kat mak. Menantu kirim salam sayang juta-juta. :D

    ReplyDelete
  2. TQ so much dy.. amin. tq doakan yg baik2. n syg doakn hidup dy pon dirahmati.amin. insyallah syg akan jge ape yg kite ada.promise u :)
    haha dah sampaikan slm.. the rest i'll tell u later..jeng jeng jeng.. take cre kt sane dy. :)

    ReplyDelete
  3. Happy birthday sis.. <3 Thanks a lot.. kitorang semua syg sis... kami doa yang baik2 untuk sis... dan jugak untuk IH sis.. hikhik... aminnnn...

    ReplyDelete
  4. heheeh tq tq tq bebeh.. weolls pon syg adik2 semua.. ;)

    ReplyDelete