Monday, 31 December 2012

End of December! (Last entry)



Bismillah Hirahman Nirahim. Assalamualaikum uolls..


Beberapa jam je lagi tahun mula berubah. Dari 2012 berganti 2013.. MasyaAllah cepatnya masa berlalu. Masih aku ingat lagi moment2 indah penuh warna warni awal tahun aritu.. rasa baru semalam. Putaran waktu kadang kala membuatkan kite terfikir bahawa nestinasi kita yang hakiki makin menghampiri. Entah esok atau lusa. Tahun 2012 akan kita tinggalkan dengan penuh kenangan yang tak akan berputar kembali. Walau indah, walau bahagia, walau sedih, walau derita ia tetap di tahun 2012.

Mahu dibawak moment itu ke tahun 2013? Mana mungkin bisa. Itu kenangan yang dah dicipta. Dah dilalui. Dah dirasai. Dah digenggam, tertulis kemas dan tersimpul di dalam buku 2012. Bahawasanya kite sekarang di chapter terakhir.

Mahu saja ditulis satu-satu moment indah itu. terlampau banyak. Mahu senyum ketelinga. Mahu dikata buku 2012 aku dah terlepas. Banyak yang manis dari pahitnya. Alhamdulillah. Sampaikan pahit langsung tak terasa kerana dilimpit oleh manis.

Walaupun perjalanan panjang 2013 sudah tertulis bagi kita laluinya nanti, aku mohon dengan izin dan rahmatnya. Jadikan kita manusia yang disenangi, dihormati, dirahmati, bukan sahaja untuk manusia, tapi ESA.

Esok, 1.1.2013 chapter 1, muka surat yang masih kosong perlu dilakarkan. Bagaimana coraknya kalian? Masih belum difikirkan kan? Semoga tahun 2013 menjadikan kite lebih facus dan menuju ke matlamat yang sebenar. Apa sahaja yang dirancang dimudahkan oleh yang ESA. Allah ya Rabb. Memohon agar ALLAH SWT membimbing kita semua dan jadikan jalan- jalan itu penuh diredhai.. guard ME Allah. Guard US!! We deeply need U.

2013.. Tolong datang yang indah2 saja ya.. J  

P/s : Sayang Lillah Taala kedua ibu bapa dan familyku, kedua bakal mertua, ehh?(insyallah) rakan-rakan yang disayangi, adik2 jannahku & juga partnershipku.. moga semua dirahmati. Saya sayang kamu semua.. 


Salam akhir untuk tahun 2012~~ 

1 comment:

  1. Amin... semoga segalanya dipermudahkan sayang... Thank you k... Love you... :) Happy new year...

    ReplyDelete